Nou! Made to measure - Livrare UE 12 euro - 7 zile prin DHL

Întrebări frecvente

CUM COMAND?
Sunt doar câţiva paşi simpli pentru a comanda de pe www.zazaboutique.ro. Te rugăm să citeşti instrucţiunile de mai jos, iar în cazul în care mai ai întrebări suplimentare poţi lua legătura cu noi prin email la comenzi@zazaboutique.ro.   
-     selectare produse şi adăugare în coş  
-     vizualizare conţinut coş    
-     completare detalii livrare   
-     confirmarea comenzii şi alegerea opţiunilor de plată finalizare comandă  
 
Nu este obligatoriu să îţi creezi cont pentru a efectua o comandă. Dacă totuşi doreşti să îţi creezi cont o poţi face apăsând pe Contul meu în partea de sus a paginii şi ulterior te vei putea loga cu adresa de email şi parola completată. Acest lucru te va ajuta mult în rapiditatea următoarelor comenzi.  
 
CUM PLĂTESC?
Plăţile acceptate pe acest site sunt:
 -      plată direct cu cardul - plăti securizate prin sistemul EuPlatesc.ro 
 -      plată prin transfer bancar, cu OP sau virament
 -      plată ramburs
 
ESTE SIGUR SĂ PLĂTESC ONLINE?
Da, este cea mai sigură modalitate de plată, produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de EuPlatesc.ro.

Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
• Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Zaza Boutique si EuPlatesc.ro garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi in sectiunea "Termeni si conditii" - "Politica de confidentialitate" pentru mai multe informatii despre subiect.
• Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii, etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele EuPlatesc.ro, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.


CUM ŞTIU CĂ MI-AŢI ÎNREGISTRAT COMANDĂ?
Odată cu apăsarea butonului de confirmare a comenzii veţi primi automat un e-mail cu numărul dvs de inregistrare după care vă veţi putea urmări statusul livrării din contul personal.


CUM SE POATE FACE LIVRAREA?

Livrarea produselor se va face după ce veţi primi confirmarea pe mail a faptului că aveţi comanda înregistrată în sistem si veti primi un mail de confirmare a livrarii si numarul de urmarire a coletului. Comenzile trimise dupa ora 16.00 se vor înregistra în ziua urmatoare si vor fi livrate în următoarele 24h de la înregistrare. Comenzile ce sunt înregistrate vineri se vor livra luni.

Livrările se fac oriunde în ţara (România), prin:

Curierat rapid: în termen 24h sau de maxim 48h în cazuri excepţionale.
Preţurile sunt după cum urmează:
 -      Bucureşti - 11 lei
 -      În ţară       - 16 lei
 
Va rugam sa cititi cu atentie sectiunea "Termeni si conditii" pentru detaliile complete.

 
CUM FOLOSESC UN COD PROMOŢIONAL?
Codul promoţional primit pe email îl introduceţi în câmpul dedicat lui după ce aţi adăugat produsele dorite în coş.
 
CUM POT AVEA MAI MULTE INFORMAŢII DESPRE UN PRODUS?
Pentru a obţine mai multe detalii vă rugăm să ne transmiteţi nelămuririle la comenzi@zazaboutique.ro, împreună cu datele complete ale produsului în cauza şi vă vom răspunde în maxim 48h.
 
CARE ESTE MĂRIMEA MEA?
Vă rugăm să folosiţi ghidul de mărimi afişat pe site: Ghid Mărimi
 
CUM RETURNEZ PRODUSUL?
Vă sugerăm să citiţi cu atenţie în secţiunea Termeni şi condiţii  întreg capitolul "Politici de retur”.  
Pe scurt procedura este următoarea:   
1.      Trimiteţi un email către adresa comenzi@zazaboutique.ro cu toate detaliile comenzii dumneavoastră aşa cum sunt înscrise pe facture primită şi motivul pentru care doriţi să faceţi returul.  
2.      După ce primiţi confirmarea Zaza Boutique pentru retur reîmpachetaţi produsul/produsele în pachetul originar, fără să prezinte defecte sau lipsuri, ataşaţi copie după factură şi chitanţă de la curier (dacă există ramburs).
3.      Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind serviciul de curierat rapid.