Cum fac retur?

CUM RETURNEZ PRODUSUL?

In termen de 14 zle calendaristice de la primirea coletului puteti beneficia de retur fara nici un cost suplimentar. 
1.      Trimiteţi un email către adresa comenzi@zazaboutique.ro cu toate detaliile comenzii dumneavoastră aşa cum sunt înscrise pe factura primită şi motivul pentru care doriţi să faceţi returul.  
2.      După ce primiţi confirmarea Zaza Boutique pentru retur reîmpachetaţi produsul/produsele în pachetul originar, fără să prezinte defecte sau lipsuri, ataşaţi copie chitanţă de la curier (dacă există ramburs).
3.      Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului la adresa: www.zazaboutique.ro, In Attn: Alexandra Cornea,  Str. Vasile Lascar Nr.18, Et.1, Ap.9, Bucuresti, Sector 2. Acest serviciu este GRATUIT, in cazul produselor ce trebuiesc modificate, retusate din vina atelierului si se va folosi acelaşi serviciu de curierat rapid. Pentru modificari ulterioare ale produselor dupa alte cerinte ale clientului, plata transportului va fi suportata de client. 
4.  Banii se vor rambursa in contul bancar specificat de dvs în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea notificării de retragere, dar putem amâna rambursarea până cînd primim coletul sau pînă când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Daca aveti nelamuriri va stam la dispozitie la telefon la numarul:  0744 641 930

Vă sugerăm să citiţi cu atenţie în secţiunea Termeni şi condiţii  întreg capitolul "Politici de retur.  Legislatia romana, conform OUG 34/2014,  prevede: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile caldendaristice de la primirea produsului." Oricare dintre produsele cumparate de la noi daca au defecte de fabricatie, pot fi returnate pentru modificari gratuite, schimb sau restituire de bani in termen de 30 zile de la primire. Va rugam sa returnati bunurile defecte imediat ce ati constatat acest lucru.