Caută

RETURNARE

In termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului puteti beneficia de retur.  

1.      Trimiteţi un email către adresa comenzi@zazaboutique.ro cu toate detaliile comenzii dumneavoastră aşa cum sunt înscrise pe factura primită şi motivul pentru care doriţi să faceţi returul.  

Returnarea produselor se va face la adresa: ZAZA BOUTIQUE, Calea Victoriei 208, apartament 34, Sector 1, Bucuresti.


2.      După ce primiţi confirmarea Zaza Boutique pentru retur reîmpachetaţi produsul/produsele în ambalaj corespunzator.

Potrivit Ordonanței 34/2014, art.16, litera c)produsele personalizate, adică lucrate pe măsură / lucrate în culori&texturi alese de dumneavoastra NU se returnează. Așa că este foarte important să ne trimiteti cu atenție mărimea şi măsurile când plasati comanda De asemenea, e foarte important să verificati datele comenzii în emailul de confirmare.

Dacă ati comandat modelul standard prezentat pe site, în mărime standard (fără să lasati măsurile în cont), în cazul în care produsul nu va vine, trimiteti un mail la comenzi@zazaboutique.ro. Returul este acceptat în termen de 15 zile de când ati primit comanda. Produsul trebuie să fie nepurtat, în stare impecabilă, ca la livrare, şi să ajungă la noi prin curier, trimis şi plătit de dumneavoastra. Adresa de retur o vom confirma inca o data prin email și va vom da banii înapoi pe comandă în 30 de zile de la primirea returului, dacă nu doriti altă mărime sau alt model în schimb; banii înapoi egal banii pe produs plus transport achitat la livrare.


3.      Din mainile oamenilor ies toate produsele Zaza Boutique. Așa că nici un produs nu e identic cu altul și… mai greșim, uneori. Prin urmare, dacă ajunge la dumneavoastra un produs care credeti că are probleme de execuție, trimiteti-ne în 24 de ore de la livrare un email de notificare a problemei, însoțit de fotografii, la comenzi@zazaboutique.ro. Vom evalua imediat problema și vom decide împreună dacă e cazul unei reparații sau înlocuiri de produs. Dacă nu există nicio soluție rapidă de rezolvare, va vom da banii înapoi pe comandă!


4.  Banii se vor rambursa in contul bancar specificat de Dvs. în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea notificării de retragere, dar putem amâna rambursarea până cînd primim coletul sau pînă când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

ATENTIE!

  • Produsele comandate in Masuri Standard, pe care le gasiti in Ghidul de Masuri, pot fi returnate si veti primii banii inapoi, inclusiv costul livrarii, dar nu si al returului. 
  • Produsele comandate in Masuri Personalizate, dupa specificatiile prezentate de client, pe care le confirmati telefonic, sms, Whats App, Email, Chat, constituie o exceptie si ele nu pot fi returnate. Conform OUG34/2014 Art.16 Lit.c exercitarea dreptului de retragere este anulat in cazul furnizarii de produse confectionate dupa specificatiile clientului. 
  • De asemenea produsele ridicate de la sediul nostru, realizate pe masuri standard sau masuri la cerere, pe baza de fisa de comanda, conform legii nr.51 din 21 Ianuarie 2003, nu se considera comert la distanta si prin urmare nu pot fi returnate.

Daca aveti nelamuriri va stam la dispozitie la telefon la numarul:  0741762088

Vă sugerăm să citiţi cu atenţie în secţiunea Termeni şi condiţii  întreg capitolul Politici de retur.  

Sus